Jag får aldrig låna pappas dator...

Nu har jag upplevt min första Påsk...

Massa gula saker överallt, folk har konstiga fjädrar, massa
tanter med vårtor som flyger "kvast" ....  Men det var ju gott med
Påskmaten..hihi... 

Jag har förresten börjat äta gröt!  Det var lite bökigt ibörjan
men nu har jag fått in en bättre teknik. Den där tungan petade ut
gröten istället för ner i magen....

Ps. Inatt var jag vaken en hel massa för att reta mina föräldrar...
Håller nog på att bli sjuk, ingen större matlust just nu !

Kram sötisar

Kommentarer
Postat av: Jeanetthe

Men lilla gumman. Inte kan du vara så taskig och reta mor o far sådär....
Du som är så söt när du skrattar sådär gott.. :)

Ha en underbar vecka så får vi se om jag kan komma ut och skratta lite med dig ;)
Kram från mig

2007-04-10 @ 19:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback