Första gången på Lysegården

Go kväll alla monster diggare!

Idag var en bra dag, vakna tidigt. Fick mina föräldrar att lämna sången och servera en
tidig frukost. Sedan så bar det av till Farmor och Farfar som kommit hem från Sälen.

Nästa år får jag åka med...

Där blev det en fika innan jag åt och somnade lite, så mamma & pappa fick lite skinkpaj
med sallad. När de ätit upp begav de sig till Romelanda för att hälsa på Morfar, Mormor jobbade!
Men de hann packa med mig också, det e lite bökigt att få på sig alla varma kläder
som skall av och på hela tiden.

Väl framme, så åkte vi upp till Lysegårdens golfklubb, som är hemmaklubben för familjen. Jag
fick åka vagn en sväng med pappa medan mamma och morfar hämtade lite bollas som de
swingade iväg. Konstig sport det där med golf!  Men jag får väl testa den när jag blir äldre.
Vare sig jag vill eller inte.... ;)

Efter en kopp kaffe på hemvägen 40, åkte vi hem och åt lite i flaskan. Sedan vart det bara att
somna snällt i vagnen när pappa drog med mamma, Alva och Ki ut på promenad.


Ses imorn

<<Tilde>>


Kommentarer
Postat av: Jeanetthe

Hej!
Jadu, du har nog inte så mycket val tjejen. ;)
Det blir nog en del besök till det där stället....
Men jag kan lova dig ( o dina föräldrar) att jag kan leka lite med dig när du följer med dig...

Ha det så bra i vårsolen!
Kram från mig

2007-03-14 @ 20:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback