Magknip & Dusch

Idag vaknade jag riktigt tidigt, kunde inte somna om! Så jag
låg och "jollra" tills mamma och pappa vaknade. Pappa skulle
iväg på jobbet så jag fick spendera förmiddagen med Mamma.

Redan tidigt skulle jag och Alva läggas i vagnarna för att ta den
där viktiga morgonpromenaden. Sedan åt jag lite innan mamma körde
mig till mormor i Romelanda. Mormor gullade så med mig att jag fick
magknip.  Det gör så ont...  ni vet så där som Lena Philipssons textrad...
"Ont det gör ont..."

Men efter 10-15 minuter gick det över...  Skönt...  Jag vill inte ha ont !

När vi kom hem var det dags för mamma att åka till Sportlife för att
gymma ikapp sig lite. Pappa och jag skojade, fick tom sitta i Babybjörnen
och dansa runt lite.

När mamma kom hem svettig och dann, så fick jag faktiskt ta min första
dusch. Mamma höll mig så jag fick vänja mig lite vid vattnet. Hallå !!! Jag har
faktiskt badat balja många ggr men detta var min första dusch. Ni som trodde
jag var en "skitunge" eller skitig unge...  ;)

Go natt...  Skall snart upp och väcka mina föräldrar... hihi

>>Tilde<<

Kommentarer
Postat av: Jeanetthe

Hej hopp på dig Tilde!
Här kommer en liten hälsning till Ytterbys mysigaste lilla bebis!
Du bara skrattar och skrattar hela tiden när du ser mig. Ser jag så konstig ut ;)
Du är iaf en jättehäftig liten tjej.
Och lycka till med simningen. Det kommer bli jättekul. Skvätt lite vatten på mamma från mig.
Kram

2007-03-11 @ 02:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback