Veckoslut

Fredag 2/3:

Dagen var ganska lugn jag sov ganska bra under dagen. Hälsade på
min nya kompis Ofelia Warper. Hon hade just kommit hem från sitt "kjesarsnitt"
på Östra. Jag gav henne en fin Mee Too klänning i massa sköna sommarfärger.
Ofelias bror Malcolm öppnade hennes paket. Sedan så åt Mamma, Pappa, semlor
med Ofelias föräldrar Robert och Elisabeth.

Sedan så åkte jag och mamma hem, pappa skulle åka iväg med sina innebandy damer
och spela match. Jag åt kvällsmat och gick och la mig ganska tidigt!  Sedan så var pappa
uppe och gav mig mat på natten. Sedan sov jag fram till 05.30 innan jag blev pigg...  ;)

Lördag 3/3:

Lördagens morgon blev det ett bad i baljan, sedan så var det mat framför TV´n ! Sedan så
somna jag. Men mamma och pappa skulle tydligen köpa en ny videokamera. Så det blev
Mediamarkt även denna helg. ;)  Efter det så åkte vi hem, åt samt gick en härlig promenad
i solen med Farmor och Farfar som kom på kort besök. Farmor hade köpt tulpaner till min
3 månaders dag samt några böcker på bokrean.

På kvällen kom några gäster, jag hade jättemagknip innan min middag. Men jag skrek bara
en liten stund. Det där äckliga MINIFOMET skall ju motverka mitt magknip... Hallå himla
dålig effekt.... Sedan somnade jag så Thomas & Helena kunde äta middag med mina snälla
föräldrar. Sedan såg dem den där "Andra chansen" Äsch... varför skall man se låtarna så
många gånger. Kör finalen nu.....

Jag sov ett långt pass denna natt, 7H innan det var "nattamat" !  Skönt värre!

Söndag 4/3:

Vaknade upp och var jätteglad, jollrade för att jag kände mig på ett underbart humör. Pappa
åkte till en B-lagsmatch mot Backadalen. Jag hjälpte mamma i köket med hennes kesobröd.

Jag var iallafall lite stöd i min "babysitter"  !!!


När pappa kom hem blev det en promenad, samt en kaffe på trappen med Alva och hennes

föräldrar Ki & Olof. Men jag sov en stund i min vagn... Skönt att sova ute!


På eftermiddagen var det dags att åka hem till Mormor & Morfar på ett litet sent kalas... Jag

höll mig lugn när de åt middag,, sedan ville jag vara med en stund ovanför bordsytan..  ;)


Somna gott på kvällen....



Vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback