Olyckan var framme

Dumma dumma Pappa,

Igår välte jag med min bilbarnstorl rakt ner i plattorna
och slog upp ett stort sår i munnen. Det var jätteäckligt
med allt blod i munnen och jag blev ju lite rädd. Sedan
så fick jag en rejäl fläskläpp och en bula i pannan...

Tur att morfar Kirurg kom fort så att vi kunde andas ut,
för man gör inget när det spricker på det stället i munnen...

Dumma dumma Pappa, lämna mig inte ensam nu när
jag har börjat röra mig mer....   Pappa mådde jättedåligt
över att jag skadade mig igår. Men Pappa, det e bättre idag.

Jag älskar dig ändå...

Kram Tilde


Kommentarer
Postat av: Tant Kattis

Men lilla gumman...! Det är inte lätt att bli större, starkare, vildare och rörligare... Var rädd om dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback