Vaccination

Idag var jag på "BVC" och vägde/mätte mig. Jag var 60 cm, och vägde 6.6kg!
Fatta att jag e biffig nu...  ;)

Sedan skulle min läkare Doris ge mig en  vaccinations spruta, den gjorde lite
ont. Hon satte in den där sprutan i vänster låret... Usch, jag skrek till, inte så mycket
av smärtan utan mer av att bli fasthållen. Sedan tog mamma mig på en promenad, 
så jag kunde somna en liten stund.

Idag skall jag på teorilektion, inte till körkort utan till "Babysim" ! Aquabarn, jag och
min kompis Tova skall gå i samma grupp. Vi kommer att bada på fredagar kl 12.00
men idag är det lite info och teori för mamma & pappa.

Mamma & Pappa vill att jag skall vara vattenvan nu när pappa köpt en "stressbalja"
eller en styrpulpetsbåt som andra säger. Mamma tyckter nog det skall bli lite roligt
med en badbåt.

Men jag måste ju veta hur man skall göra om jag ramlar i vattnet. hihi...  ;)

<<Tilde>>

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback